У зв’язку з некоректною роботою одного з мобільних операторів, 14.12.2023 року з 20:00 до ЕСОЗ будуть внесені тимчасові зміни, які допоможуть пацієнту отримати номер та код е-рецепта навіть за відсутності звʼязку.
Ці зміни діють у межах усіх програм, за якими призначаються ліки за е-рецептами (тобто як на реімбурсацію, так і на ліки за іншими джерелами фінансування, що доступні в ЕСОЗ).
Що потрібно від лікаря?
Для того, аби пацієнт отримав номер та код е-рецепта, лікар обовʼязково має роздрукувати паперову інформаційну довідку та передати її особисто або дистанційно в узгодженому форматі (телефоном, месенджером тощо).
Якщо пацієнту був попередньо виписаний е-рецепт, але смс-повідомлення не надійшло, лікарю необхідно згенерувати нову інформаційну довідку за е-рецептом та передати її (або інформацію з неї) пацієнту.
В іншому випадку пацієнт може дочекатися смс-повідомлення щодо створеного до 14.12.2023 року е-рецепта після відновлення звʼязку.
Якщо пацієнту був виписаний е-рецепт і смс-повідомлення успішно надійшло, то лікарю не потрібно виконувати ніяких додаткових дій.
Ці зміни – тимчасові заходи, які вжиті на період кризи та стосуються користувачів усіх мобільних операторів.
Нагадуємо, нещодавно ми писали про терміни подачі звітів до МОЗу.
P.S.: Перелік наших послуг ось тут!
תגובות