У випадках, коли пацієнти чи їхні близькі зіштовхуються з труднощами у процесі отримання медичних послуг, вони мають можливість подати звернення до НСЗУ.
Загальні результати розгляду звернень відображено на сайті НСЗУ на новому дашборді за посиланням.
У верхній частині кожного з трьох розділів є загальна інформація щодо зареєстрованих звернень: загальна кількість скарг; медзаклади, на які надійшли скарги; кількість скарг з виявленими порушеннями.
Інформацію з дашборду можна переглянути в розрізі областей, медичних закладів, пакетів послуг, яких стосується скарга, класифікації порушень та результату розгляду.
Дані на дашборді візуалізовані у двох варіантах: у вигляді таблиці та карти областей.
Дату останнього оновлення інформації на дашборді розміщено у лівому нижньому куті дашборду.
Там також є можливість отримати посилання для репосту у соціальних мережах.
Звертаємо увагу на новий функціонал в ЕСОЗ для реорганізації закладів первинної медичної допомоги.
Джерело: НСЗУ
P.S.: Перелік наших послуг ось тут!
Comments