Пацієнт, який має на руках електронне направлення, не повинен його роздруковувати чи отримувати паперове. Тому пацієнту не мають право відмовити у наданні медичних послуг, якщо він не роздрукував електронне направлення чи не взяв паперове.
Головне, щоб пацієнт надав дійсний номер електронного направлення: прочитав його з СМС або виписав на окремий аркуш.
Під час воєнного часу в деяких медичних закладах можна просити паперове чи роздруковане електронне направлення. Але тільки з об’єктивних причин! Наприклад, лікар немає доступу до електронної системи охорони здоров’я, в лікарні відключають світло тощо.
Якщо медичний заклад працює в штатному режимі, а пацієнту все-таки відмовляють у наданні послуги без роздрукованого електронного направлення, то він має право звернутись до керівника закладу чи подзвонити до контакт-центру НСЗУ.
Джерело: НСЗУ
Kommentare