top of page
Фото автораМедиторія

Коли не варто казати пацієнту «ні»?

Пацієнт, який має на руках електронне направлення, не повинен його роздруковувати чи отримувати паперове. Тому пацієнту не мають право відмовити у наданні медичних послуг, якщо він не роздрукував електронне направлення чи не взяв паперове.


Головне, щоб пацієнт надав дійсний номер електронного направлення: прочитав його з СМС або виписав на окремий аркуш.


Під час воєнного часу в деяких медичних закладах можна просити паперове чи роздруковане електронне направлення. Але тільки з об’єктивних причин! Наприклад, лікар немає доступу до електронної системи охорони здоров’я, в лікарні відключають світло тощо.


Якщо медичний заклад працює в штатному режимі, а пацієнту все-таки відмовляють у наданні послуги без роздрукованого електронного направлення, то він має право звернутись до керівника закладу чи подзвонити до контакт-центру НСЗУ.


Джерело: НСЗУ


656 переглядів0 коментарів

Kommentare


bottom of page