top of page
Фото автораМедиторія

Чек-лист: як медичним закладам підготуватися до нових умов відпуску антибіотиків?

Вже майже всім відомо, з серпня 2022 року пацієнти отримуватимуть електронний рецепт для придбання антибіотиків за власні кошти. Виключення – окуповані території та райони проведення бойових дій.


Українські лікарі, що працюють з електронною системою охорони здоровʼя (ЕСОЗ), виписуватимуть електронні рецепти на всі антибіотики, які зареєстровані в Україні та містяться в Державному реєстрі лікарських засобів. Механізм виписування електронних рецептів знайомий лікарям, які вже видають рецепти своїм пацієнтам у рамках програми реімбурсації «Доступні ліки».


Команда Академії НСЗУ разом з експертами ДП «Електронне здоров'я» за підтримки МОЗ України підготували для лікарів онлайн-курс «Особливості створення електронного рецепта. Курс для лікарів», який вже опубліковано на платформі, і він доступний для навчання після самореєстрації: https://bit.ly/3o7qZLG


А як підготуватися медзакладам?


Якщо ваш заклад уже має медичну інформаційну систему (МІС), працює з ЕСОЗ та виписує рецепти, то не потрібно ніяких додаткових кроків – представники вашої МІС попередять вас про появу нових можливостей у системі.


Якщо ваш заклад зареєстрований в ЕСОЗ, проте ви раніше не працювали з модулем електронного рецепта – зверніться до представників вашої МІС та уточніть, чи мають вони необхідний модуль або чи планують його впровадження найближчим часом.


Якщо ваш заклад не зареєстрований та ніколи не працював з ЕСОЗ, необхідно:

  • Першочергово обрати МІС, яка має, зокрема, і необхідний функціонал електронного рецепта. Перелік підключених МІС можна знайти на сайті системи ehealth.gov.ua у розділі «Підключені до ЕСОЗ МІС». Під час обрання МІС та укладання договору про надані послуги, рекомендуємо звернути увагу на послуги з навчання та підтримки.

  • Керівник закладу має зареєструвати себе та заклад в ЕСОЗ через МІС. На цьому етапі рекомендуємо звернутися до представників обраної вами інформсистеми за консультацією щодо коректного внесення даних.

  • Подбайте про забезпечення персоналу закладу кваліфікованим електронним підписом для підтвердження дій у системі.

  • Наступним кроком керівник закладу може зареєструвати уповноважену особу – адміністратора, спеціаліста з кадрів чи іншого працівника, який буде проводити реєстрацію користувачів.

  • Зареєструйте працівників закладу в ЕСОЗ.

Для початку роботи з електронним рецептом користувачам необхідно освоїти базові навички та функціонал ЕСОЗ, а саме навчитися:

  • реєструвати пацієнта в системі

  • здійснювати пошук пацієнта в МІС та на центральній базі даних

  • оновлювати дані про пацієнта

  • вносити та редагувати медичні записи

Джерело: МОЗ України

944 перегляди0 коментарів

Comments


bottom of page